czwartek, 26 kwietnia 2012

Czwartek 26.04

Dzisiaj rano nie było zajęć w szkole. Hurra. Wybraliśmy się na całodniową wycieczkę na wyspę Gozo. Najpierw przejazd autokarem wąskimi i krętymi uliczkami Malty, następnie przeprawa promem na Gozo, a potem zwiedzanie wyspy. Naszym pierwszym przystankiem była Dwejra, gdzie znajduje się największa atrakcja turystyczna - Lazurowe Okno. Zrobiliśmy mnóstwo zdjęć bo widok naprawdę zapiera dech. Część osób wybrała się również na przejażdżkę łódką po wewnętrznym morzu. Piękne koralowce na ścianach jaskini przez którą pływaliśmy oraz błękitna woda naprawdę robiły niesamowite wrażenie. Następnie pojechaliśmy do stolicy Gozo z piękną cytadelą i niesamowitym widokami na całe Gozo. Kolejnym punktem naszej wycieczki była plaża ze złocistym piaskiem. Nawet woda była wystarczająco ciepła aby można było w niej popływać. Po plaży udaliśmy się do przepięknej wioski rybackiej aby zrobić sobie przerwę na lunch. Wycieczkę zakończyliśmy w punkcie widokowym na niesamowitą Błękitną Lagunę. Wrażenia z całej wycieczki nieziemskie.